אנו מעוניינים להפיק אירוע משפחתי במדבר ומחפשים אוהלים להשכרה, האם ניתן להתאים את האוהל לטמפרטורות המשתנות בין שעות הבוקר ללילה?

היתרון הגדול באוהל הינו היכולת להתאימו לתנאי הטמפרטורות המשתנות, התאמת האוהל תעשה לרוב על ידי קיפול היריעות בשעות היום וסגירתן בשעות הערב, את התאמת האוהל חשוב לעשות בהתאם לעונות השנה, כאשר במידה ומדובר בעונות הקרות לברר על אופציה של השכרת תנורי חימום לשעות הלילה.

בפנייה לחברותאשר מתמחות בהשכרת אוהלים לאירועים תוכלו להתרשם ממגוון האוהלים הניתנים להשכרה, לבחור באוהל אשר מתאים לכם מבחינת הגודל ולהיעזר בהמלצות החברה על מנת למצוא את האוהל המתאים לכם מבחינת הצורך והמחיר כאשר נקודה חשובה שחשוב לברר מראש היא אופן הקמת האוהל והימצאותם של אנשי תפעול בשטח לצורך תפעול שוטף סגירה ופתיחה של היריעות ומענה לתקלות. 
 

מידע ומאמרים בנושא

מחירון השכרת ציוד לאירועים

מחירון השכרת ציוד לאירועים

לא משנה באיזה סוג של אירוע מדובר, עלות הקייטרינג והשכרת החלל (אולם, גן אירועים וכד') מהווה רק כ-80% מהוצאות האירוע. השאר הולך לשלל "הוצאות...

מדריך השכרת ציוד לאירועים

מדריך השכרת ציוד לאירועים

החלטתם "לצאת מהתלם"- מי צריך את האולמות והאמרגנים הממולחים??? נעשה הכל בעצמנו, איש באומנותו יחגוג! מזל טוב, נכנסתם לעולם ומלואו של השוואות...